Als u onder behandeling bent – of bent geweest – bij onze praktijk en daarover niet tevreden bent, kunt u een klacht indienen. Maar u mag ook iemand aanwijzen om namens u te klagen. Gaat het om een klacht van een minderjarige, dan kunnen de ouders namens hun kind optreden als klagers.
Het beste is om uw klacht eerst voor te leggen aan ons. Gebruik bij voorkeur hiervoor dit klachtenformulier. Het klachtenformulier komt terecht bij onze klachtenfunctionaris die contact met u opneemt om de klacht samen met u te bespreken. Voor de bespreking van uw klacht maken wij graag tijd vrij. We kunnen dan samen naar een oplossing zoeken. U mag altijd iemand meenemen naar het gesprek of u door iemand laten adviseren.
Klachten formulier
Wat doen wij
Contact & Route
Fysiotherapie praktijk FysioHoorn
Jan Willemszstraat 20
1624 CH Hoorn
(Routebeschrijving)
Openingstijden
Maandag | 08:30 - 20:30 uur |
Dinsdag | 08:30 - 18:00 uur |
Woensdag | 08:00 - 18:00 uur |
Donderdag | 09:00 - 20:30 uur |
Vrijdag | 08:30 - 18:00 uur |
Zaterdag | 09:00 - 13:00 uur |
Wij behandelen op afspraak